2010. szeptember 2., csütörtök

Hagyományos konyha

Nem gondoltam volna húsz évesen, hogy a magyar konyha ennyire elfogulttá tesz majd,
akkor inkább a külföldi ételekért rajongtam, és azt hittem , nem fogok pörkölteket és
magyaros kajákat főzni.
Mivel itt az ősz, már a karácsonyról is beszélgettünk, túl hamar rohannak a hetek, hónapok,
úgyhogy nem is csodálkoznék, ha mindjárt itt lenne!
A rengeteg kedvenc közé nyugodtan betehetem a marhapörit, nagyon klassz ebédre, vacsira,
reggelire...!
Szóval a menü marhapörkölt és mákfelfújt csokival lett. A mákfelfújt pedig már a karácsonyi
széllel jött, ugyanis ettem a Mandragórában egy olyan finomat, hogy el sem hittem (nagyon
kritikus vagyok!), ezért gyorsan itthon is kotyvasztottam egyet. Az étcsoki persze sehol nem
volt, csak az én kis agyamban a töménység miatt beugrott , így a felfújtba is belekerült..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése