2010. szeptember 3., péntek

Könnyű, de finom menü

Már 2 év telt el Corfu óta, mégis sokat emlegetjük. Gyönyörű helyek, isteni étkek...!
Már 15 éve nagy kedvencünk a görög konyha, azóta rengeteg tzatziki és görög sali
fogyott nálunk.Nemrég is az volt az egészséges ebédünk. Ezt is bárhogy lehet készíteni,
ami van otthon, lehet bővítgetni, de az alap  az:
Ubi, paradicsom, paprika, lilahagyma, saláta és fetasajt, bazsalikom, oregánó, olívaolaj.
Most kapribogyóval is megszórtam és az olívabogyót hagytam el, de amúgy persze az is
alap, és a citrom, persze. Szerintem nem kell sózni, én már nagyon elszoktam ettől.
Lehet hozzá fincsi majorannás csirkesültet vagy bármit tálalni. Volt a mélyhűtőben leveles
tésztám, ezért én betekertem vele a csirkemelleket és úgy sütöttem. Nagyon klassz vele!
(csirkemellcsíkok, só, bors, majoranna, fokhagyma, és citrom: isteni!)
A desszert pedig: piros bogyós gyümölcsök(mélyhűtött), tej, tejszín, cukor. (összeturmixol)
Olyan gyors, hogy mindenki elámul és csodál! Szeretem a gyors és finom ebédeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése