2010. szeptember 13., hétfő

Rusztikus sütőtöktorta

Szeretem ezt a szót, valami kellemes érzés fut át rajtam és egyben meg is könnyebbülök, hogy
ebbe sok minden belefér... A sütiről annyit, még nem is ettem tökös sütit, (kivéve a tökös-mákos
rétest) ezért vártam, hogy jöjjön a szezonja. Valahol láthattam a tv-ben, mert csak a hozzávalók
is nagyjából, emlékezetből voltak felírva, macskakaparással. Ezért úgy csináltam, ahogy éppen
jónak láttam. Az alapja: vajas tészta/linzer: vaj, liszt, cukor, víz. A közepe: krémsajt/mascarpone, tojás,méz/cukor, vanília. Tetejére: sütőtök, barnacukor, sűrített tej, fűszerek(fahéj, gyömbér stb)
Ami meglepett, hogy nagyon laktató, de mégsem túl édes, és a  fűszernek köszönhetően a gyereket
is rá tudtam venni, hogy egyen belőle. Ugyanis a kedvence a mézeskalács és a téli hónapok minden
hetéhez hozzátartozik a sütése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése