2010. október 11., hétfő

Spenótos-sajtos lasagne

Bevallom, utoljára tíz éve ettem talán spenótos lasagne-t, pedig az egyik kedvencemnek is mondhatnám.
Csodálkozom, hogy ennyi idő után jutottam el ismét  hozzá. A tésztát természetesen most már én csináltam. Kicsit azért izgultam, de bevált, pedig tésztagépem sincs. Ez akkor fontos, amikor előre készítünk sok mennyiséget, és ki kell egyenletesen nyújtani és vágni.
Hozzávalók:
Tészta:: 20 dkg liszt, 2 tojás, só, kevés víz.
A tésztát sok helyen láttam, előrefőzik, teljesen felesleges, nagyon finom puha lesz, ha nyersen tesszük bele.
Töltelék: én maradék spenótfőzelékből csináltam , de természetesen lehet friss spenótlevélből, (só, bors, fokhagyma, olajon átfuttatni). A tejfölt összekeverem krémsajttal, kicsi sóval, borssal, szerecsendióval és reszelt sajttal
a végén. Ezeket rétegezem a tésztalapok közé, a tetejére ismét reszelt sajtot szórunk.
Én még  öntöttem rá besamel mártást, ezzel egy nagyon szaftos egytálételt kaptam.
Hozzávalók: 5 dkg vaj, 5 kanál liszt, 3-5 dl tej,  só, bors szerecsendió, fokhagyma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése