2010. november 20., szombat

Brokkolis csirkemell egytálétel

A rakott szóval is illethetném, de mivel annyi hozzávaló nem kell bele, én inkább egytálételnek nevezem. Nagyon klassz kis zöldség a brokkoli, mégsem eszünk sokszor (sajnos).
Ez a tál is úgy kezdődött, hogy féláron kaptam friss brokkolit . Boldogan vittem haza, hogy egészségeset, finomat készítsek.
A felforrt vízben 5 percig főztem (só, fokhagyma, szerecsendió),
a csirkemell (só, bors, kakukkfű) szeleteket elősütöttem, majd ráraktam a brokkoliágyra, szalonnaszeletekkel beborítottam,
aztán újabb brokkoliréteg, végül reszelt sajt és tojásos tejszínnel leöntöttem.
Isteni finom lett , minden kell bele a szalonna: a sóssága és íze miatt, a tejszínes cucc nagyon jót tett a brokkolinak, a sajt meg a koronája.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése