2010. november 6., szombat

Chilis bab

A múltkor összeszámoltam, hányféle chilipaprika van itthon,  igen meglepődtem!
Ami most nagyon bejött,az a kínain vett konzerv savanyúság, aminek édeskés íze nagyon zamatossá teszi,
majd megpróbálok én is eltenni valami hasonlót, bár még nem tudom mi kell bele, amitől ennyire fog ízleni.
Nemrég Pilisben kirándultunk és útközben vásárolgattunk: pl. erős paprikát.
Erről is készítettem egy fotósorozatot, mielőtt lecsót főztünk belőle.




Szeretem ezeket a színeket nézni, gyönyörűen mutatnak a falon, igazi konyhahangulatot idéznek!
Megkívántam a chilis babot, ezért nagyon jól esett, amikor tegnap elkészült.
Olyan egyszerű, hogy mindenki tudja, de azért leírom én miket teszek bele:
Darált marhahús, v.hagyma, fokhagyma, só, bors, chili, pici fahéj, szegfűszeg, sűrített paradicsom  , oregánó, bazsalikom, babkonzerv, kukorica és fekete csoki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése