2010. november 8., hétfő

Gordon karamellás banánja

Valamelyik este ismétlésben láttam Gordont, amint ezt az édességet csinálja.
Minden volt itthon, és mivel kíváncsi természetem este tízkor is hajt, hát nekiestem.
Meglepődtem az elfogyasztási időn, ugyanis eltűnt, csak egy gyors kattintásra volt időm.
Ebből tényleg  kevés kell, mert még nekem is túl édes. Így már érthető az adagok minimalizálása, amúgy sütikben sehogy sem értem, hogy lehet minit készíteni!
Hozzávalók: karamell (cukorból, pici vaj)
                    banán
                    rum (elhagyható)
                    vanília fagyi
                    ínyenceknek chili paprika (kevés)
                    kevés kókusztej/tejszín



A chilis karamellába beleforgatjuk a nagyobb darabokra vágott banánokat és alkohollal flambírozzuk.
Picit sütjük még és tálaljuk a hideg fagylalttal.  Remek párosítás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése