2010. november 16., kedd

Marokkói citrom

Megint úgy kezdődött, hogy mesés áron (200.- Ft/kg) kaptam citromot, és mivel még sosem ettem ilyen befőttet, el kellett raknom. Minden formájában imádom a citromot, és várom hogy megkóstolhassam
hallal vagy mással. Még az is lehet, hogy egy ajándék elkészült most karácsonyra, hiszen legalább 3-4
hétig kell, hogy álljon, és aztán lehet fogyasztani. Így mikor december lesz, már lehet ínyenckedni vele.
Azt még nem tudom ki lesz még az a szerencsés, aki kapja tőlem, majd beszámolok a meglepiről, mert
az biztos lesz!
Máris kétféleképpen tettem el, nem tudtam dönteni, így az egyik fokhagymát és chilit is kapott.
A másikban pedig a fahéj, szegfűszeg díszeleg. A nagyszemű tengeri sóval, rózsaborssal, babérlevéllel
megtömködtek a citromokat és végül olívaolajjal öntöttem le.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése