2010. december 31., péntek

Avokádós saláta: akár Sziveszterre

Sokszor készítek ilyen salátát, ami hirtelen jön és nagyon pikáns.
A jégsaláta sokáig eláll a hűtőben és roppanása mindig frissességet sejtet.
Ez volt az alapja és mivel az avokádó is jól megérett, ezért összedobtam:
Először megfőztem a tojásokat, addig az avokádót összetörtem villával az
olívaolajjal, só, bors, fokhagyma és mustár, citromlé volt a fűszerezés.
A mustár pedig nem hagyományos, vagy magos volt, hanem egy különleges mézes.
A tojásokat végül a szószos salira vágtam. Olyan finom lett, hogy egy nagy tál 10 perc
alatt eltűnt. Persze lehet bármivel összekeverni: paradicsom, paprika, uborka stb...








Ezt a két utolsó képet ajánlásként tettem be, én a Lidl-ben vettem ezt a mustárszószt karácsony előtt,
és azóta is nézem hátha lesz, mert nagyon izgalmas ízekben volt kapható. Nagyon pikáns fűszerezésű!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése