2010. december 27., hétfő

Fácánleves

Egy kedves ismerősünktől kapunk karácsony előtt fácánt. Nem is láttam még sehol, ahol lehetne kapni.
Egy "kis" probléma van csak vele, hogy nekem kell megtisztítani és ez először borzasztónak tűnt.
De eszembe jutott, hogy nyaranta, a nagymamámnál is forró vízben kopasztották a csirkét, kakast,
mielőtt finom húsleves lett. Így én is megoldom ezt a kis akadályt.
Előtte gyönyörködöm a szép tollazatában, aztán nekiesek.
Olyan, mintha galamb lenne, kicsit sötétebb a húsa és én érzem is a "vad" ízét.
Sokáig jó főzni, akkor puhul meg jól a húsa és lesz szép színe.
Hozzávalók: 4 gerezd fokhagyma, 1 közepes vöröshagyma, só, bors, szegfűszeg, csipet gyömbér, babérlevél,
sok zöldség (sárgarépa, fehérrépa, karalábé, zeller), borókabogyó, petrezselyem, én most tettem bele kakukkfüvet is, ízlés szerint chili a tálaláskor.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése