2010. december 25., szombat

Karácsonyi Fatörzs

Úgy vártam, hogy elkészüljön!
A nagy fogadtatás mégis elmaradt, mert már nem bírtunk enni sem, elég volt ránézni. Tömény csokoládés volt az egész, még jó,hogy nem volt akkora tepsim, amiben ideális lett volna a piskóta, ezért kicsit
vastagabb lett a tészta és kevesebb a "töltelék". Nem úgy csináltam, mint ahogy a receptekben találtam,
hanem a saját ízlésem, fejem után. Amitől brutál csokis lett!
A piskótát ugyanúgy készítem, mint mindenki : ahány tojás, annyi cukor és liszt, plusz a tojásfehérje. (6-6-6).
A krém most úgy készült: trüffelkrém (Csoki, tejszín, narancshéj), vaj cukorral és kakaóporral kikeverve, és
ezeket vegyítettem.
Az "eredeti receptben a (3) tojást felfőzzük gőz fölött cukorral és kakaóporral és végül a kikevert vajjal.
Én meg inkább kihagytam a tojásokat és a tejszínnel dúsítottam.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése