2010. december 19., vasárnap

Vörös forralt bor

Ismét egy finom forralt bor illatozott a konyhában, most vörös borból, nagyon klassz kis lélekmelegítő.
Most még finomabb lett a narancsoktól, és természetesen ebből az italból is kipróbáltam a muffin sütést,
nemsokára azt is felteszem. Most hogy végignéztem, látom, hogy már a harmadik szeszes muffin sült ki.
Bepótolom az elmúlt évek lemaradását!





A legjobb recept, amit csak idén "tanultam" meg J. Olivertől: A cukorból szirupot készítek vagy inkább
karamellizálom és abba teszem a fűszereket: citrus héjak, mandarin leve, babérlevél, fahéj, csillagánizs,
vaníliarúd, szegfűszeg meg amit találok és olyan ízek és aromák jönnek elő, mint még soha!

Valaki ilyen pohárból kedveli, szőlőfürttel az igazi, de megmutatom, amiből én kortyolgattam:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése