2011. január 14., péntek

Cookies zabpehellyel, kókusszal

Egyik nap rátaláltam Elif Ízmorzsák blogjára, ami azért is tetszett, mert már évek óta tervezgetjük
az utazást Törökországba. Nagyon kedveljük az ételeiket és csodás tájaikról is sokat hallottunk.
Az az igazság, hogy most is olcsó repülőjegyeket vadászunk. hátha idén összejönne...!
Szóval játékot hirdetett, ami arról szól, hogy az oldaláról készítsünk el egy, vagy több receptet,
és akkor meglepi vár. Nagyon szeretem a meglepetéseket, ezért persze játszom is!


Finom kis reggelit dobtam össze, ez egy egyszerű, gyorsan összeállítható keksz, amibe tettem:
1 tojást, 1 dl olajat, 5 dkg vajat, kb 15 dkg lisztet, 15 dkg zabpelyhet, sót, szódabikarbónát, 15 dkg cukrot,
mézet, kókuszreszeléket, fahéjat, vanília esszenciát,
a változtatás annyi volt, hogy barna cukor nem volt itthon, ezért sima kristálycukorral édesítettem, viszont
méz nem volt az eredeti receptben, én viszont tettem bele.
A második adagba tettem még kókuszlikőrt, mazsolát, datolyát, mandulát és vörös áfonyát (aszalt).






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése