2011. január 23., vasárnap

Könyvajánló

Amikor találkoztam ezzel a könyvvel, nagyon nagy hatással volt rám, alig vártam, hogy legyen egy következő
az írótól, hogy ugyanígy magával ragadjon.
Szerintem sokan ismerik, de ha nem, olvassátok el, sok olyan gondolat merül fel, ami újdonság illetve teljesen
más szemszögbe helyezi az olyan egyszerű dolgokat, mint például pihenés, nyugalom  és fogkrém.

Szóval a következő könyv Eric Weinertől: A boldog zarándok, amit már harmadszor olvasok azóta.
Mostanában úgy érzem: boldogabb lettem, mint eddig, pedig , ha a nyers valóságot sorolnám, nem
ez lenne az első, ami eszébe jutna az embereknek.
A lényeg, hogy megtalálni, amitől jól érzed magad, ki így, ki úgy. Nekem például ez a blog is egy ilyen
kedves , új dolog. Kísérletezhetek , főzhetek , fotózhatok! Mi kell még?
Új emberekkel ismerkedhetek meg, akikben hasonló vagy közös az  érdeklődési körünk.
Először nem tetszett a könyv, teljesen mást vártam, de amikor a közepén eljutott az utazó Izlandba, akkor felcsillant a szemem, lelkem. Hazataláltam. Ezt azért írom, mert úgy vettem ki , hogy ott gondolkodnak hasonlóan hozzám. Ez egy nagyon kettős , mert imádom a meleget és napfényt, ott pedig ezek ritkán vannak, mégis az élethez való hozzáállásuk kitűnő.
Ez az a könyv, amit bármikor és bármennyiszer el lehet olvasni. Érdekes tanulmány lehet a különböző népek, kultúrák összehasonlításában is.

Részlet: "Hogy a fogkrém és a vécépapír közül végül melyiket választotta? Veronica szerint a világon két ember létezik: Fogkrém Ember és Vécépapír ember. Veronica az előbbi kategóriába tartozik. Az ember mindig képes arra, hogy találjon valamit, ami vécépapírként használható, például a papírszalvéta. ...
A fogkrém... nem csak egy alapvető funkció betöltésére szolgál.
A fogkrém kellemes érzést is biztosít az ember szájának s az egész embernek. Igen, Veronica egy Fogkrém Ember."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése