2011. február 10., csütörtök

Kivis sajttorta

Nagy kedvencem a sajttorta, nem emlékszem hol és mikor ettem először, de mindig vonzott.
Sokszor , sokfélét próbáltam, de a legegyszerűbb néha a legfinomabb.
(A karamellásat  mindig meg tudnám enni!)

Most is egy újításba kezdtem, várom a tavaszt, így a gyümölcsöket is!  Lesz megint  eperszezon, hurrá!
Ma a kivi, mint fő vitaminforrás szerepelt a gyümölcsök közül. Tetszik a színe, íze, ezért szívesen is
fotóztam. Már volt a blogon kivis kép, most a tavasz közeledtére , a zöld színnel vidámságot hozok a szürke tél után.
A recept sütés nélkül készült, azaz gyerekjáték: az aljára most Győri édes Zabfalatok kerültek
összemorzsolva és olvasztott vajjal összekeverve.
A krém: tejszínes krémsajt/mascarpone, cukor/méz, citromlé, kókuszreszelék, tejszínhab,
most mélyhűtőben hagytam állni, hogy gyorsabban lehűljön, utána kiviszeletekkel díszítettem.






Ez akár egy szem is lehetne...











Nem Valentin napra, de mégis szívformában készült!

2 megjegyzés:

  1. Nekem is a karamellás a kedvencem, de a kivis is nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Nem olyan szép, de hamar elfogyott,
    viszont nemsokára jön a karamellás is, ahogy én csinálom...

    VálaszTörlés