2011. február 13., vasárnap

Sült pulykacomb

A csirkehús után legtöbbször pulykahúst eszünk, még karácsonykor is mindig szerepel a vacsorán, egyik fő helyen.
Szeretem a textúráját, ízét. Főleg pulykamellet szoktam vásárolni, de sokszor becsúszik a
combja is. Igazi nagy madárhoz illően, jó nagy méretűek ezek a részei.
Ezért kicsit tovább kell sütni a sütőben (kb 1,5-2 órán át).
Most a következő "mártással " kentem be: olaj, csípős mustár, só, bors, fokhagyma, kakukkfű, majoranna,
őrölt kömény, pici bort locsoltam rá.
Raktam mellé vöröshagymát is, mert azt nagyon szeretem, amikor jól megsül és persze ízzel is hozzájárul
a húsokhoz. Először letakarva sütöm, a végén pedig leveszem a fóliát és fél óráit pirítom.
Steak krumplival, rizzsel, főzelék mellé, bármivel ehető, friss puha kenyérrel is kiváló.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése