2011. február 10., csütörtök

Thai mangósaláta

 Ezzel az egyszerű , de nem hétköznapi salátával szeretném felhívni ismét a figyelmet az Online Vacsoracsatára, melyet Kutya és Konyha hirdetett meg!


Kint szinte mindennap ettem ilyen salátát, kicsit eltérő volt helyenként, de a chili erőssége volt a mérvadó.
Mégis imádtam, most kipróbáltam itthon is, a zsülienre vágás a legnehezebb benne!
Hozzávalók:

2 mangó , 1 sárgarépa ( zsülienre),1 lime/ citrom leve,  2-3 kanál halszósz, 2 evők cukor, 1 fél lila hagyma/salottahagyma,
1 friss chili, ízlés szerint mogyoró, én még egy kis szójaszószt is löttyintettem, de nem muszáj.

Azért is jó ez a saláta, mert éretlen mangó vásárlása esetén( itthon ezek kaphatóak)
másra nem is használható szinte fel,
mert nem édes, kicsit zöldes, viszont ebben a salátában nagyon jó ez az állapot.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése