2011. március 23., szerda

Coffee Coco avagy kókuszos kávé shake

Először is nagyon tetszik ez a név, elnevezés Coco, aztán meg imádom a kávékülönlegességeket.
A kávé adott volt és mivel elfogyott a tej, viszont kókusztejjel még nem ittam, felöntöttem, plusz tejszínnel , mézzel,
valamint kókuszlikőrrel ízesítettem. Finom, kellemes kókuszos kávét kaptam.
Ha valaki hidegen szereti jéggel turmixolhatja, vagy fagyit is ehet hozzá!
Ezután találtam rá erre a receptre a Coffee Coco néven. Nem találtam ki semmi újat, mégis örültem neki,

ezért felteszem, hátha másnak is újak és különlegesek  együtt ezek az  ízek!














2 megjegyzés:

  1. hmm..az a tejszínhab olyan guszta rajta,kávé kedvelő vagyok, így ezt meg kell kóstolnom!

    VálaszTörlés
  2. Akkor jó, én is tejszínhab imádó vagyok, és meg volt kókusszal is szórva, azt elfelejtettem beleírni.

    VálaszTörlés