2011. március 9., szerda

Rózsaborsos dínók fehércsokiból

Ha dínó, akkor zöld, ugye?
A fehér csokihoz pedig a rózsabors illik, hát így születtek meg nálunk ezek a kis csokifalatkák.
Ki kellett próbálnom nekem is az  ( Aldi-ban szerzett)  formákat, ezért asszociáltam a dinoszauruszok világából és zöld
teával színesítettem meg, hogy jót mulassunk!

Hozzávalók: 10 dkg fehér csokoládé, pár kanál tejszín (lazításként), 2- tk (lehet több, akkor zöldebb!) Matcha por, kevés, ízlés szerint rózsabors!
Kb 12 db lesz ebből a mennyiségből, hűtőben pihiztek egy éjszakát, majd kaptak szép piros borsszemeket.
Ezek a figurák igazi gyerekcsemegék illetve meglepi ajándékok is lehetnek!












Itt a menta levél a snowboard:)

6 megjegyzés:

  1. Erika, ez nagyon szuperek lettek! Zöld dínók, nagyon tetszenek, fantasztikus ötlet!!!!
    Csak egy dolgot javasolnék, ha nem haragszol: én nem raknék a fehércsokihoz tejszínt, és akkor szép roppanós-fényesre dermedne vissza.
    De komolyan, ez a zöld színezés überjó ötlet!!!

    VálaszTörlés
  2. Jó lett volna, ha közben tudtál volna segíteni, ugyanis ez volt az első bonbonom, és a zöld teát valamiben fel akartam oldani, ezért lett a tejszín. Így trüffel lett, mert persze nem is tudtam szépen kikenni...
    így nem is lett töltelék.
    köszönöm a hozzászólásod!

    VálaszTörlés
  3. A snowboardos a legjobb! Csuda édesek. :-)))

    VálaszTörlés
  4. hát ez baromi jó. tényleg, a snowboardos mennyire cuki...:)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy mindenki vevő az ilyen viccesekre !

    VálaszTörlés