2011. március 4., péntek

Zöld teás (Matcha) mousse

Igen, megint, és még rengeteg újdonság kattog az eszemben, amit nemsokára meg is valósíthatok.
Ma egy roppant egyszerű, de kézenfekvő poharas nasit állítottam elő. Maradt  tejszín, de ahhoz kevés, hogy lényegesen szerepet játszon bármihez is, ezért nem sajnáltam kipróbálni belőle valamit, amit még sosem ettem,
ezért bátran kísérleteztem ki vele ezt a mousse-t.
Hozzávalók: Matcha por (1-2 teáskanálnyi), 2-3 kanál víz, citrom leve ízlés szerint és most raktam bele cukrot is, de természetesen ez kihagyható, vagy helyettesíthető. Ezt hozzálöttyintettem a felvert tejszínhabhoz (1-2 dl).
Bármilyen kedvenc keksszel, piskótával , müzliszelettel  variálható, én a kedvenc mézeskalácsommal tálaltam. Ezenkívül gyümölccsel, most éppen a szép zöld kivivel díszítettem.
Egy különleges, nem túl édes finomságot kaptam, végre új ízek és élmények, Hurrá!
Mivel kevés volt minden alapanyagból, nem lett, csak egy kis kóstoló, de addig kóstolgattam, amíg gyorsan elfogyott.








2 megjegyzés:

  1. No, és teaként hogy ízlett a por? :-)

    VálaszTörlés
  2. Itt is válaszolok, elvagyok maradva kettővel, bocsi!
    Szóval, igen még aznap délután teázgattam és utána pedig jöttek a gondolatok, és azóta nem csillapodott a zöld mániám, már félek feltenni, nehogy uncsi legyen! Többször emlegettelek, mint kedves elhalmozót, amikor megkérdezik, honnan van.
    Köszi még1x

    VálaszTörlés