2011. március 3., csütörtök

Zöld teás panna cotta csokiöntettel

Ismét egy "zöldség", de jó, hogy kedvelem a zöld színt. Mindenben: legyen az saláta, karkötő vagy cipő,
hát még a zöld édesség! Most a következő sikeredett: meglepődtem, hogy pont Jamie Oliver egyik receptjében találtam rá erre a párosításra, igaz ő nem porból, hanem teafűből készítette.
Először fehér csoki szószra  gondoltam, de végül az "igazi" csokiélmény (fekete) mellett döntöttem.
Hozzávalók: 2 tk Matcha por (zöld tea) , 300 ml tejszín, 150 ml tej, 1 + 0,5 levél zselatinlap/ kb 10 g zselatinpor, 1 tk vaníliaesszencia, 2 cs vaníliás cukor
Szósz: kb 1 dl víz,  2-3 evőkanál cukor, 2 evőkanál kakaópor,  5-10 dkg olvasztott csokoládé
Díszítés: kandírozott narancsdarabok. (csak az " igazi" virág hatás miatt)














4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű képek,a panna cottát nagyon szeretem, a zöld tea por újdonság, utána is nézek, lehet, hogy butaságot kérdezek, de zöld tea íze van?

    VálaszTörlés
  2. Hűűűűűűűűűűűűű!!!!!!!!!!!! Jelen pillanatban képtelen vagyok bármi mást is mondani erre a csodára!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. azt mondom inkább műalkotás ez, mint kaja! fantasztikus! meg sem merném enni olyan szép a tálalás! :D

    VálaszTörlés
  4. Kedves életünk..!
    Nekem inkább a vanília érződik, de lehet, hogy többet kellett volna beletennem.(zöld port:)
    Szia Mézeskalács!
    Köszöntelek és köszönöm, ezt inkább a forma-vizualitás érdeklődésemnek tulajdonítom!
    Kedves Colors!
    Igaz, hogy ami pohárban tálalt, annak csak úgy nekiesik az ember, ezt meg még nézegeti is!

    VálaszTörlés