2011. május 8., vasárnap

Balzsamecetes-narancsos joghurtfagyi andalúziai édességen

Amikor utána olvasgattam az andalúziai recepteknek, jutottam el egy ilyen ízű fagyihoz.
Nagyon megkedveltem, már mindenhez el tudom képzelni, különös, zamatos íze és illata miatt.
De ez a fagyi, erre nem gondoltam volna magamtól, olyan finom, legalábbis ez az első keverés nagyon pikáns, tökéletes arányokkal sikerült,
persze véletlen lehetett...

A kolostori édességek közül ezt az egyszerű tojásosat választottam, ami kicsit túlédes lett, ezért a fagyival tálaltam!

Receptek: Kb 400 ml natúr joghurt/ görög joghurt, 1 narancs leve, kb 3 evőkanál balzsamecet és 3 kanál cukor,díszítés kandírozott narancshéj.

Az andalúziai édesség: 6 tojássárga,  20 dkg cukor, 2 dl víz, 1 citrom reszelt héja
(A tojást kikeverjük, majd a főzött szirupot lehűtve , apránként hozzákeverjük, fóliával letakarva vízgőzben kb 10 percig sütjük.)
















Pirított mandulával megszórtam, nagyon fincsi vele...!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése