2011. május 4., szerda

Sajttorta (német)

Ezt a receptet Édes és Keserűnél olvastam, tetszett az egyszerű hozzávalók sora és mivel minden sajttortára kedvet érzek , el is készítettem.
Nagyon megkönnyebbültem, hogy nem kell arra figyelni, mennyi sajtkrémet, mascarponét vegyek, ugyanis tejföl mindig van itthon.
Ezzel készül ez a torta, és szerintem aki nem szokott gyakran sütni, talán be is dől, és észre sem veszi mivel készült, mert ez is nagyon finom.

A tésztáját megváltoztattam a gyors, és egyszerű keksz+vaj alapra, nem volt kedvem és időm a linzer tésztát megvárni.
(20 dkg keksz és 10 dkg olvasztott vaj)

A torta krém pedig a következő: 375 dl tejföl, 2 tojás, kb 8 dkg vaj, 8 dkg cukor, vaníliarúd belseje , 1 kanál keményítő/liszttel is lehet helyettesíteni, 1 citrom reszelt héja, pici só.

Az áfonyát cukorral összeforraltam és ezzel meglocsoltam: tökéletes!!















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése