2011. június 9., csütörtök

Chefparade nyeremény I.

A Mindmegette-n találtam egy játékot kb egy hónapja, és gondoltam, mit veszíthetek, csakúgy beküldtem az éppen aktuális kedvenc fotómat !

Hát nem veszítettem... ! Nyertem!!!
Tíz ügyes kis szakácsot jutalmaztak meg a Chefparade iskola helyszínén történő esti, fantasztikus együttfőzéssel. A helyszín a Bécsi út, az idő elég nyomasztó, hol meleg van, hol a nyakamba zúduló zivatar, de végül eljutottam valahogy.
Kellemes , színes környezetbe léptünk be a meghívott nővéremmel, aki szintén premieres volt ebben a helyzetben, majd egyből ( kedvenc narancs színű ) köténnyel leptek meg legelőször is, hiszen ez is kell hozzá mindenképp!:)

Bevallom őszintén nem vártam semmit, akkor nagyon jól szokott sikerülni...!
A menü nagyon egyszerű, mégis fűszeres és különleges összhangú: Trópusi barbeque estet takart.

Ahogy a mesében és nálam is, a desszert kapott első helyet, ugyanis Pavlovát készítettünk  először. A tortácskák a sütőben várták, amíg a többi fogással elkészültünk.
A végén pedig karamellás ananásszal öntöttük nyakon Malibuval flambírozva!
Ez pont nemrég volt a blogomon, mennyire finom turmixban és tejberizzsel is.

A következő fogások készültek : Barbeque csirke mango dip-pel, Grillezett garnélaráknyárs.
Az alapanyagokat nem sorolnám most fel, de a fűszerezés a távol-keleti konyhára volt építve, azaz szójaszósz, fokhagyma, gyömbér.

Az ananász a grillezett kókusztejes garnélanyársak között ismét felbukkant.
Ami dicséretes volt, a rákok, (ahogy kell a közepes nagyságú, szürke típusúba sorolhatók voltak) nagysága, de természetesen a mennyiséggel már volt gondom..:)
Jó, hogy a nővéremet vittem, mert neki meg a csibi ízlett jobban, ezért meg tudtuk beszélni a vacsinál igazságosan...
Nagyon kedves, türelmes és figyelmes volt a szakácsunk és segítője is.
Ami még tetszett, szerintem ilyen egy igazi szakács, engedte, hogy bármit, amit találok a fűszeres polcon, belerakjak! Ez igen! Ezt szeretem, mert ekkor tudom meg , hogyan is főz.
A mangós pépbe tettünk még egy-két apróságot (pl.:szilva szirup) , bár így sem lett tökély, ezen még agyalhatok, mitől lett volna számomra/ számunkra igazán finom ez a kókusztejes mangós mártás.
Igaz, hogy a csirkét kellett volna belemártogatni, nekem viszont a rákkal jobban esett.

Néhány kép a hangulatból:















A la carte blog szerzője mellett dolgoztunk


 A stáb













A vég

2 megjegyzés:

  1. Húúú!! :) De jó nyeremény!!! :) Nekünk nagyon tetszett a hely!! Biztos elmegyünk főzni is! :) Tök jóó neked :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszett, örültem is nagyon!:)

    VálaszTörlés