2011. június 30., csütörtök

Karamellás eperfagyi pisztáciával és karamelles mandulával

Az eper, mint tudjátok, fő kedvenc a csoki mellett, nem tudtam kihagyni, hogy ismét ne készítsek fagyit még belőle.
Először a karamellás mandula volt meg , azután jött maga az eperfagyi. Ugyanis ilyet még biztosan nem ettem, karamellára kicsi vajat és tejszínt öntöttem, majd hozzáturmixoltam az epret, megszórtam pisztáciával és betettem a mélyhűtőbe. Nem volt túl édes, így nagyon jól kiegészítette a karamellás mandula.

Hozzávalók: 3 kanál cukor (megkaramellizálva),  1 pohár tejszín, 3 dkg vaj, 25 dkg eper/szamóca,
2 kanál vágott pisztácia, 1 marék mandula,
(2 kanál cukor szintén karamellizálva és ebben a mandulákat megforgatva.)


A Heves Jeges című VKF 43. fordulójára készült ez a jeges kis nyalánkság is.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése