2011. augusztus 9., kedd

Gyors túrós sütemény

Tegnap este sütöttem egy igazi nyári édességet.
A sárgabarack lekvárt kaptam, mivel én sajnos nem főztem be. Igazi, mennyei lekvár volt!:)
A túrós sütiket általában mindenki szereti, ezért jöhet télen-nyáron. Most is egy gyors és egyszerűt sütöttem ki.

Hozzávalók : 25 dkg túró, 2 tojás (szétválasztva), 10 dkg cukor, 1 citrom leve, héja, kb 8 dkg vaj, kb 15 dkg liszt, sütőpor, sárgabarack lekvár.

A tojások sárgáját a cukorral kikevertem, a tojásfehérjéket habbá vertem, először a túróba reszeltem a citromhéját , belecsavartam a levét, majd szépen minden hozzávalóval elkevertem és lekvárral meglocsoltam.

Sütőben kb fél óra alatt szép pirosasra sütöttem, ha nem tudunk várni, melegen kicsit könnyen szétesik, de lehűlten szeletelhető.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése