2011. augusztus 8., hétfő

Húsleves csirkemellből

Hát ezt sem gondoltam volna, hogy pont én,  pont húslevest teszek föl egyszer majd egy gasztro oldalra!

De ez az egy leves szerintem mindenkiben valami régi emléket idéz, mely végigkíséri gyermekkorától.

Nekem (gondolom, mint sokunknak) a nagymamám főztjének emlékét hozza, eszembe jut, hogy milyen jó volt nyaranta vidéken szaladgálni, és kellemes, friss ebédeket befalni, amikor hívtak!

Ez a leves igen sokszor hiányzik az  asztalról, pedig nagyon szereti mindenki.
Valamelyik nap megláttam a friss petrezselyemgyökeret és nem engedett továbbmenni, muszáj voltam venni, így született ez az ebéd.
Sajnálom azokat , akik a régi , fás fehérrépától undorodnak, mert az igazi illatos, friss fehérrépától minden étel ízletes, különleges lesz.


Recept: 1 csirkemell, 5 sárgarépa, 5 fehérrépa, pár szem újkrumpli, 1 nagy csokor petrezselyem, 1 nagy vöröshagyma, 1 szál újhagyma, 2 gerezd fokhagyma, 1 paradicsom, 1 paprika, pici zeller, só, bors paprika,
majoranna.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése