2011. október 12., szerda

Maracujás kehely

A múltkori bejegyzésnél említettem, hogy e kis gyümölcs láttán megakadt a sor, mert nem ismerte a pénztáros ezt a gyümölcsöt.
Főleg amikor kimondtam a nevét: passiógyümölcs.
Javasoltam, egyszer mindenképpen vegyen és kóstolja meg, mert érdemes.
Kíváncsi lennék, hogy ha megízlelné, olyan emlékek rohannák-e meg , mint engem. Ezer éve nem ettem, és egyszer csak visszaröpített a múltba.
Nagyon intenzív, savanykás és jellegzetes íze szerintem mindenkinek ismerős valamelyik gyümölcsitalból.
Igazi trópusi ízkombinációkat hordoz. A most elkészített mascarponés álom a következőkből állt:

Fejenként: fél banán, 1 dl habtejszín, méz/cukor, fél passiógyümölcs, 2 nagy kanál mascarpone, grapefruit leve ízlés szerint, reszelt csokoládé









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése