2011. november 18., péntek

Almás pite

A múlt héten találtam rá erre a csopaki almásra,  Ízes  kalandoknál ,ami igen finomnak ígérkezett,
nekiveselkedtem és megsütöttem.

Nem szoktam ilyen pepecselős sütit sütni, de erre igazán kíváncsi lettem, én annyit változtattam az eredetihez képest, hogy a tetején lévő mandulás piskótát teljesen diósra cseréltem, mert szerintem a dió-alma sokkal pikánsabb együtt!

Nekem az igazi pite íze jött elő, mintha nem is én sütöttem volna...!

Hozzávalók: 30 dkg liszt, 1 tk sütőpor, 12 dkg zsír, 1-2 kanál tejföl, 1 tojás, 2 evők cukor, 1 citrom reszelt héja,
Töltelék 1 kg szeletelt alma,1 tk fahéj, 3 cs van. cukor/ fél rúd vanília 3 ek cukorral
Teteje piskótához :  4 tojás, 12 dkg cukor 10 dkg darált dió, esetleg 1- 2 kanál liszt
Díszítés : porcukor













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése