2011. november 23., szerda

Francia csokitorta

Van még sok kis álmom, például egy gyönyörű kicsi tortatartó, amiből jelenleg kettővel rendelkezem, de még ugyanennyit szívesen fotóznék. Nekem muszáj mindig valamihez sütnöm-főznöm, úgy érzem az az igazi.
Bár sokszor teljesen semmiségekből sokkal jobbat alkot az ember, mégis nagy az igényem az új szépségek iránt.
 Remélem kapok valami fehér, rózsaszín, világoskék stb tortatartót a karácsonyfa alá az angyalkáktól!

Aki ismer, tudja mennyire oda vagyok-voltam a francia nyelvért, filmekért, kajákért...
Sokszor szerettem volna megsütni ezt a tömény boldogságtortát, de a csoki mennyiségét sokalltam, most sem mertem 400 grammal elkészíteni, inkább kétszer együnk tortát! Itt máris elárultam, szinte mindennap tudnék tortát enni, sőt volt olyan időszakom is...


Én most a következő recepttel próbálkoztam: 200 gra étcsokoládé (magas kakaótartalmú), 200 g vaj, 100 g porcukor, 4-5 tojás, narancs likőr ízlés szerint (házi fahéjas)
(Ha valaki fél hogy mi lesz belőle ,kb 2 kanál lisztet tehet bele,de nem muszáj)

Én most nem gőzfürdőben sütöttem, mégis isteni lett! Vittem kóstolót, mindenkinek hamar eltűnt..














2 megjegyzés: