2011. november 13., vasárnap

Narancsos-citrusos fűszeres libamell

A gyönyörű nagy libamell bőrét szépen beirdaltam,  és bekentem az előre elkészített szósszal.
Beraktam a hűtőbe, és kicsit elfelejtettem..
Így még nem készítettem, J.Oliver állítólag ezt a fűszerezést használta, most majd meglátjuk!

Máz: 1-1 citrom , narancs reszelt héja, (citromos) só, bors, méz, öt fűszerkeverék.(fahéj, chili, csillagánizs,szegfűszeg, római kömény), olaj
Most már teljesen karácsonyi lett a hangulatom,ezt a fogást simán el tudtam volna képzelni,az ánizs és narancs-fahéj illata által előtörtek az ünnepi érzések is, amúgy már rám csodálkoztak, milyen korán kezdem a karácsonyi őrületet, de a közértekben való mikulások viszont zavarnak..! Nem is értem...

És eljött végre az ideje, sorra bontogatom ki a kis zacskós különböző  fűszereket, amit Törökországból hoztunk.
Ma végre a chilipehely és a citromos só is rákerült a libamellre!




























2 megjegyzés: