2011. november 20., vasárnap

Novemberi reggel

Egyik nap, szokásomtól eltérően magamtól és  korán ébredtem, még sötét volt, pedig 7 óra lehetett...
Ez a sötétség volt számomra eddig a legrosszabb, ahogy belementünk a novemberbe!
De aznap az történt, hogy miután elkezdett sütni a nap, gyönyörű deres táj várt rám, ezért lerontam ( a bevásárlás után) és gyorsan , vadul fotózgatásba kezdtem.

Régebben voltak ilyen napjaim, nagyon élvezem, mert egyedül vagy és csodálod a tájat, szerintem igen klassz időtöltés!

Ízelítő következik a téli csendéleteimből, sajnos élőben még szebb és különlegesebb volt, de azért felrakom a hangulat kedvéért!

































2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek lettek,imádom az "ilyen" tájat. Én is próbáltam a minap fotózni a szabolcsi tájat,de sajnos az én gépem nem ilyen komoly,nem adta így vissza az apró zúzmarácskákat... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszik, engem is magával ragadott a táj, és nagyon nehéz visszaadni.:)

    VálaszTörlés