2011. december 10., szombat

Fehér csokis mascarponés-diós bonbon

Már vártam a telet és a diót , imádom, bár sajnos nem túl jó a bőrnek, ha sokat eszünk...
A mascarponét olyan sok mindenbe használhatjuk , ezért most én bonbonba is beletettem.
Az ötlet egy szépséges , fehér natúr bonbon volt, alapötletként, de kiegészült az édessszájúságommal, azaz a diót nemcsak megpirítottam, hanem mézet csorgatva rá, meg is karamellizáltam.
Ezek után eszembe jutott, egyszer volt egy igazi grillázstortám, sajnos nem emlékszem honnan (vidékről, talán Heves megyéből), nagyon sokáig eszegettük, ugyanis ráadásul  emeletes volt!
Szerintem ez a grillázs  a tejszínes-vaníliás krémsajttal csodás!
Remélem másnak is tetszik ennyire!


Hozzávalók: kb 10 dkg fehér csoki, 2 kanál mascarpone, vanília rúd belseje/ vaníliás cukor, tejszín, dió, méz













4 megjegyzés:

  1. Jajj, de guszta! A fehér csoki amúgy is a gyengém, de így együtt, összepárosítva a többivel..hmmm...:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor jól éreztem, talán mást is megmozgat ez a finomság!:)

    VálaszTörlés
  3. Én is csodálom a grillázstorta készítőket, még csak meg sem merném kísérelni elkészíteni. A bonbon csodásan hangzik, én persze abszolút étcsoki rajongó vagyok, de azért mindenképp megkóstolnám, ha akadna egy-két tesztelni való darab. :-)

    VálaszTörlés
  4. Én is inkább étcsoki fan vagyok, de ez fehérség megfogott, ha legközelebb maradna, szólok...!:))

    VálaszTörlés