2011. december 12., hétfő

Karácsony előtti - utáni tisztítókúra

Körülbelül egy hónapja érzem, hogy túleszem, - ettem magam, és kellene egy kis pihenő.
Pár napja "véletlenül" pont akciózás folyt a különböző bioitaloknál, ezért ezt szó szerinti jelnek vettem: muszáj megcsinálnom.
Sokan fogyókúrázhatnak is ezzel a módszerrel, de én inkább méregtelenítésnek hívnám.
A lényege, nem eszünk össze-vissza, csak teljes kiőrlésű kenyeret és különböző zöldség, gyümölcsleveket.
Természetesen , ha van otthon gép, akkor otthon is össze lehet állítani zöldségleveket, de én most megvettem a bio "cuccokat".
Az első nap: bio zöldbúzafű koktél (mikroalgával és zöldtea kivonattal), ami 7.5 dl,
mellé kb 2 liter vizet kell még inni, és akár 7 szelet teljes kiőrlésű kenyeret is lehet 5 részre elosztva eszegetni.
A következő napokban vegyes zöldséglét, ananászlét, céklalét és végül sárgarépalét iszogatunk.
Nekem ez a legkönnyebb, ugyanis mindet imádom, a kenyérből viszont már az  első napon
sem tudok ennyit elfogyasztani, így még spórolósabb a diétám.

Érdemes kipróbálni, jól fogjuk érezni tőle magunkat és végre kezdődhet a "nagy zabálás"!
Na nem, de mint mindig alig várom a rengeteg sütikét, bonbont, tortát, beiglit stb.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése