2012. február 24., péntek

Citromos joghurt torta

Pár napja bevásároltam sok citromot és nagy adag joghurtokat is, így már nagyon rákészültem erre a tortára.
Eszembe jutott, hogy már készítettem citromos tortát és abba Malibu (kókuszlikőr) is került,  ezért most sem hagyhattam ki mert nagyon ízlett a két ízharmónia együtt.

Most az alap  piskóta helyett vajas keksz  lett,  mert a joghurtos krémet nem akartam túlédesíteni, viszont akkor legalább az alja legyen jó édeskés!

Hozzávalók:  150 g vajas keksz/ 1 zacskó babapiskóta , Malibus tejben átforgatva vagy gyerekeknek: kókuszos-ananászos ivójoghurtban pörgetve (isteni!)
Krém: 2-3 dl natúr joghurt/ görög joghurt, hozzá zselatin, 2 citrom reszelt héja, leve, kb 100 ml cukrozott sűrített tej,/méz.













5 megjegyzés:

  1. Hmmm, most ebédeltem, jól jönne desszertnek!

    VálaszTörlés
  2. Hát dobd össze, olyan hamar kész van !:)

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó kép nagyon menő,olyan mintha szeme lenne..... :o)

    VálaszTörlés
  4. Szia Erika!
    Nagyon tetszenek a fotóid és receptjeid, kérlek, nézz be hozzám, vár Rád egy díj ... :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Dóri!
    Tényleg...!:)

    Szia Lingah!
    Köszönöm, megyek nézni!:)

    VálaszTörlés