2012. február 17., péntek

Narancsos bulgurpuding

Mézes életnél találtam egy jó kis receptre, amit persze át is alakítottam, mert nem volt kukoricalisztem.
Múlt héten pedig olvastam olyan süteményt, ami bulgurból készült. Megfogadtam , ezt én is kipróbálom, mert édességként még nem ettem, pedig nagyon megszerettem.

A mostani recept egy könnyű, illatos esti kis nasi, de uzsonnára is el tudom képzelni!

Hozzávalók: 500 dl tej, 2 tk vanília kivonat (házi), 2 tk narancsvirág víz, házi narancslikőr (elhagyható), 2 kanál méz barna cukor, pici só, 1 narancs reszelt héja, 2 kanál étkezési keményítő,  kb 12 kanál bulgur. pirított dió













2 megjegyzés:

  1. Hogy készül a puding? Minden hozzávalót fel kell főzni a tejben? Anna

    VálaszTörlés
  2. Igen , a keményítővel kicsit besűrítem a felforrt fűszeres tejet, majd egyszerűen a bulgurra öntöttem, és állni hagytam kb 15 percig.

    VálaszTörlés