2012. június 30., szombat

Mentás Zöld Teás granita (jégkása)



Tea vagy kávé?

Szeretem a mások által nem mindennapi ételeket,
amikor ezt a kérdést kellett eldöntenem, napokig gondolkodtam.
Nem igazán tudok választani, mindkettőt szeretem, és mindkettőt szívesen használom is.
Ami a egyik kedvencemmé vált, a a matcha (zöld tea) por, mert nem csak íze, de színe is meghökkentő tud lenni.
A kávés csokitorta pedig azért zseniális, mert együtt a két íz , kávé-csoki, harmonikussá válik.
Már csak valami ropogóst kellett volna kitalálnom, mert ez nem igazán áll közel hozzám, ez kicsit
nehézzé is tette a dolgomat. Így addig halogattam, amíg lemaradtam!

Igazából már vége van Mandulasarok felhívásának, de azért elkészítettem a magam örömére is ezt a gyönyörű , zöld színű hűsítőt:

 Mentás Zöld teás granita/ jégkása

Hozzávalók: 2 kanál matcha por, (elkeverve pár kanál langyos vízben), menta (ízlés szerint), 5 dkg cukor, 1,5 dl víz, 1 lime leve, reszelt héja.

Ahogy elnéztem a végeredményt, arra gondoltam, nyári partikon még leönteném Bacardival ,vagy Unicummal, és akkor remek koktélt innánk! (egyszer kipróbálom...!:))










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése