2012. július 4., szerda

Amerikai palacsinta áfonyás-ribizlis öntettel

Nem így készültem reggel!
Amikor 7 felé   felébredtem,(sajnos a melegtől már én is kevesebbet alszom,) de így legalább még több mindent tudok csinálni...!

Szóval, éhes is lettem a korán keléstől, és mivel zsemléhez, kenyérsütéshez  nem volt időm, ezért maradt a palacsinta.
Milyen jó is lehet a gyerekemnek lenni, reggel palacsinta illatára kelni!

Szeretjük az édes dolgokat már reggel is, azért nem gondolom, hogy  rossz lenne, mert jól is esik ilyenkor, főleg hogy gyümölccsel tálaltam, és tejjel vagy limonádéval fejeztük be.

Hozzávalók: 2 dl tejföl/ görög joghurt (ami van otthon), 2 tojás,  4 dkg cukor/ méz, 2-3 dkg vaj, sütőpor, kb 300 g liszt, pici só, mézeskalács fűszerkeverék (de elég fahéj is),
Öntet: 2 marék piros bogyós gyümölcs cukorral összerottyantva


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése