2012. július 6., péntek

Málnás cékla chutney


Én is azok közé tartozom, akik szeretik a gyümölcsös dolgokat  hússal.
Régi kedvenc: marhahús meggymártással, aztán pulyka barackkal sütve, de idén a málna csatni izgatott, mert még nem ettem és nagyon megkívántam.

Kaptam a piacon gyönyörű szép, nagy céklákat, így bátran készíthetem a sajátos kis csatnimat, amelyre nagyon vágyom.
Első ötletem, milyen jó lenne nyuszi mellé, de idő hiányában csak csirke maradt.

Mi mással , céklával lehet gondoltam, mert ezzel már kipróbáltam a  málnás céklakrém levesben, és nagyon passzolnak egymáshoz.

Hozzávalók: 20 dkg  cékla, 40 dkg málna, pár szem aszalt paradicsom (olajban eltett),  1-2 lila hagyma, kis darab gyömbér, méz/ cukor, só, bors, málnás balzsamecet (ízlés szerint) lehet almaecet is , fűszerek, mint:.cayenne bors, chili, szegfűszeg, fahéj, köménymag,  mustármag, mustár (én narancsos, de van málnás is!)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése