2012. július 9., hétfő

Milka krémsajtos joghurtfagyi áfonyával

Nekem ízlik ez az újfajta Milkás krémsajt!
És valahogy az jutott eszembe, mintha már gyerekkoromban is ettem volna hasonlót, persze nem Milkásat, de teljesen ilyesmi volt. Nem túl édes, viszont mégis csokis.
Talán tubusos volt, de most azért jobban ízlik, mint az akkori.

Tehát kitaláltam, hogy ismét fagyi lesz, beütöttem, de itthon még senki sem kísérletezett, viszont kint már igen.
Sebaj, akkor is ki kell próbálnom, és mivel fagyilázban égek, nem simán, hanem kombinálva gyümölccsel, mert akkor még különlegesebb!

Hozzávalók: (kis adag, próba) 1 doboz Milka Philadelphia krémsajt, 1 - 2 kanál méz/ cukor, 1,5 dl tejszín, 1,5 dl joghurt, 2 marék áfonya, 1-2 kiskanál balzsamecet, csokilencse

Szivárványosra kevertem, és néhol a csokis krémsajtot sem kevertem teljesen el egyneművé, otthagytam, hogy amikor kanalazgatjuk, vannak benne csokisabb részek, aztán pedig a joghurtos részek igazán változatos ízharmóniát adjanak.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése