2012. augusztus 24., péntek

Hagymás kenguru steak sült sárgabarackkal

Ennek külön posztot írok, mert megérdemli!:)

Nekem ,személy szerint ez jobban ízlett, mint a vörösboros. Teljesült a kívánságom: végre megsütöttem a vadhoz a sárgabarackot. Szerintem isteni finom lett, bár sokan idegenkedhetnek tőle, de mennyei volt!

A többieknek készíthetünk rizst vagy bármit!


Hozzávalók: 300  g kenguru hús, lila  / vöröshagyma, bors keverék:( rózsa-,szecsuáni-, zöld- fekete-. fehér-), Himalája só, olívaolaj
Köret: rizs, sült sárgabarack (tettem bele kék sajtot/ túrót, pici sót, színes borssal megszórtam és sajttal sütöttem/ grilleztem

A húst befűszerezzük, bekenjük  olajjal és egy estét állni hagyjuk hagymával (fóliába tekerve) , utána kb 5-5 percig átsütjük mindkét oldalát, majd be a sütőbe kb 10 percre.

Nagyon finom, hasonló a  marhahúshoz, vadhúsokhoz!














1 megjegyzés:

  1. Hány fokon kell sütni a serpenyőben, milyen hőfokon a sütőben? A sütőben lefedve vagy anélkül kell sütni?

    VálaszTörlés