2012. augusztus 8., szerda

Trüffeles kókusz charlotte ananásszal

Ezt már régen elterveztem, de egyik este nem bírva magammal összeállítottam, ezért nem is tudtam jó képeket hozni, de ennek az íze szerintem a csúnya kategóriában is pompás!
Tömény, édes is, kókuszos is, és ananászos is!

Arra gondoltam ez a tökéletes páros, ráadásul rég is csináltam, és nincs olyan, aki ne szeretné a csokis-

kókusz párost!

Hozzávalók:
 Trüffel:
 2 dl tejszín,  5 kanál vaníliás cukor, 10 dkg étcsoki, 10 dkg tejcsoki, narancslikőr, vanília esszencia
Kókuszkrém:
20 dkg kókuszreszelék,  10 dkg cukor, 1 dl kókusztej, 2 dl tejszín, zselatin, habfixáló, 4 dkg vaj, a végén kb 5-6 szelet ananász
Tészta:
3 tojás, 10 dkg cukor,  10 dkg vaj,5 dkg kakaópor, 1 dl tej, 15 dkg liszt sütőporos liszt, csipet fahéj

Sajnos a charlotte forma nem igazán sikerült,de ízre szuper volt!!

A tálat kibéleltem fóliával, belehelyezem a szép sötétbarna tésztát,  az ananászszeleteket ráhelyeztem,ráhalmoztam a kókuszkrémet, végül a trüffelkrémet.
Kívülre is tüffel krém került, majd kókuszreszelékkel megszórtam.












3 megjegyzés:

  1. Mindhárom hozzávalót nagyon szeretem, így együtt nagyon finom lehet:)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok Katik!:)
    Igen, én nagyon szeretem így együtt!

    VálaszTörlés