2012. augusztus 20., hétfő

Vörösborban pácolt Kenguru

Ilyen messzire sem kalandoztam  még el!
Egészen Ausztráliáig!, sajnos nem ,csak a tányér által , ugyanis pár éve tervezgettem, hogy megkóstolom ezt a vörös húst, amit nagyon dicsérnek, csak az volt a nehéz, milyen legyen.
Úgy döntöttem el, hogy egyből kétfélét készítettem:
egy egyszerűbb só- bors- hagyma pácban, a másik pedig egy vörösboros pác lett.

Győzzön a jobb! Kicsit féltem a sütéstől, mert nem szabad sokáig sütni, különben kiszárad, ezért is gondoltam, hogy mindenképpen pácolással indítok, hogy nehogy cipőtalpat kelljen rágcsálni!

Hozzávalók

300 g kenguru steak, 2-3 dl  vörösbor,1-2 g fokhagyma, só, cayenne bors, zsálya / kakukkfű / majoranna

Eredetileg krumplipürével, vagy krumplifánkkal kellett volna köríteni, de most magyarosan főtt krumplival tálaltam.











2 megjegyzés:

  1. És milyen lett? Ízlett? Hát nem hiszem, hogy nálunkfelé hozzájutnék ilyen húshoz, de mindenesetre érdekes.

    VálaszTörlés
  2. Nekünk ízlett, a marhahúshoz tudnám hasonlítani leginkább, sovány, vörös hús, kicsi vadízzel!:) (a Lidl-ben tudtam venni, még aug. elején)

    VálaszTörlés