2012. október 20., szombat

Citromos-vargányás nyúlgerinc

Olyan klassz, hogyha jó áron jutunk finom falatokhoz.
Hihetetlenül felárazva (szerintem) találtunk   nyúlgerincre hatezer forint volt eredeti áron, de természetesen kb harmadannyiért vettük csak meg.

Már megint nagy bajban voltam, milyen vacsora lehetne ebből a drágaságból!
Sajnos nagyon ízlik, de nem fogunk rászokni.  Marad az akciózást leső vásárlás.


Most egy igen kellemes, pikáns ízesítésű recept készült. Örülök, hogy nem túl bonyolultat csináltam, mert ez igazán jól harmonizál a finom fehér hússal. Mi három féle körettel ettük: tésztával, rizottóval és magos kenyérrel. Ki mit szeretne, még szalvétagombócra gondoltam, ami jó lenne mellé.

Hozzávalók:Fél-fél kg nyúlgerinc / comb, só, színes bors,  fél szál póréhagyma, 3-4 gerezd fokhagyma, 5-10 dkg szalonna,1 citrom, 1-2 marék vargányadarabok,  szeletek, liszt, 1-2 dl  fehérbor (most Chardonnay), kakukkfű, tárkony, víz/ alaplé

A hagymás szalonnán megpirítottam a húst, majd kivettem és a gombát is lepirítottam, megszórtam egy kanálka liszttel, felöntöttem és mindent belepakolva  főztem kb 40 percig.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése