2012. október 17., szerda

Gránátalmás rizottó / tejberizs

Kifogytam egy ideje a rizottó rizsből, de valamelyik nap bedobtam egy zacskóval, így méltón akartam megünnepelni a jöttét! (Ez a recept már több hete készült, )

Ezért találtam ki, hogy gránátalmás legyen ,mert szerintem egy igazi kis ünnepi ételt varázsolok a kis piros bogyókkal megszórva. Nem azért tettem rá a grillázst, mert nem édes, sőt, azt már csak díszként funkcionált, mert igen tömény ez a kis adagnyi is!

Hozzávalók:
150 g rizottó rizs, 2 dkg vaj, 50 g barna cukor, 1 tk fahéj, 1,5 dl  tejszín, 2 dl  almalé, 1 narancs héja, 1 db gránátalma, 1 körte/ vagy alma / vagy aszalt sárgabarack , sok  mazsola, fél rúd vanília / vaníliás eszencia, szeletelt mandula

Nagyon szaftos, cuccos illatos lett, valami gyönyörűséges, nem?


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése