2012. október 25., csütörtök

Mézes- sörös lazacfilé narancsos sütőtökkel


Amikor a csokis sört zsákmányoltam, mellé gyorsan vettem egy mézeset is!
Egy belga sörről van szó ismét, ami érdemes megkóstolni annak, aki szereti az édeskés ízeket!







Imádom a különlegességeket, és mivel főzni is jó vele (mármint a sörrel), ezért hát kipróbáltam ezen a csodás lazacon. Nagyon megszerettük a lazacot, bár inkább kivárjuk a leakciózást, ezért nem tudunk sajnos minden héten enni!:)
 Így, amikor a kezembe akad, egyből valami nagyon finom, nagyon különleges dolgon gondolkozom.

Szerintem ez telitalálat, mert minden passzol, kiegészül. Étteremben sem láttam ilyet, de  nem is baj, mert imádunk otthon kísérletezni!

Hozzávalók:
Fejenként 15-20 dkg lazacfilé, 1-2 kanál méz, szójaszósz, dióolaj, mézes sör, só, durvára őrölt színes bors, citromlé, és szeletek is , 2 gerezd fokhagyma, szezámolaj (elhagyható), ebben a pácban hagytam 1 éjszakára
Köret (amiben a lazacot sütöttem tepsiben átsütöttem )sütőtökszeletek , narancs darabok, szeletelt fokhagyma, friss reszelt gyömbér, chili pehely ízlés szerint, 1 kis fej szeletelt lila hagyma (esetleg sárgarépa is)









2 megjegyzés:

  1. Ínyenc falat, nagyon jó lehet:) Rengeteg lazac van a fagyasztómban, kedvencem, szerencsére itt a csirkével van egy árban, bármikor hozzá lehet jutni. Érdekes sör, még nem láttam ilyet, igaz inni nem iszom meg, de kenyerekhez és főzéshez én is használok:)

    VálaszTörlés
  2. Amikor először próbáltam sörrel főzni, pont egy zsömle volt, számomra ez olyan pozitív élmény lett, hogy azóta sok mindenbe tettem már!
    (Most nekünk is volt a mélyhűtőben lazac,és azzal garázdálkodok egy ideje!:))

    VálaszTörlés