2012. október 9., kedd

Nyúlpaprikás galuskával

Már megint nyuszi,de most a lehető legegyszerűbben!
Ugyanis próbálkoztam, kifaggatni a népet, milyen legyen, lehet-e ismét valami különleges benne, de az arcokat elnézve sajnos le kellett most mondanom a kreativitásom kielégítéséről, de végül is nem bántam meg!
Nagyon ízlett, gyorsan készen is  van, tehát pompás ebéd, vagy vacsora, vagy reggeli...!

Hozzávalók: fél kg nyúllapocka, kb 5 dkg zsírszalonna, 1 nagy fej hagyma (szeretem, ha sok benne a hagyma),  2 g fokhagyma, só, bors, (sok) cayenne bors,  durvára őrölt színes bors, (őrölt) pirospaprika , pici őrölt kömény,  pici kanál liszt, 2-3 dl tejföl, víz
Galuska: 2-3 tojás, só, színes bors, petrezselyem, liszt (ezt a  házi galuskát a hússal együtt, abban a lében főztem bele, nagyon jó így!)






Azért a végén én még csöpögtettem egy kis chilis szószt mellé :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése