2012. november 2., péntek

Csirkegulyás

Már megint jó sok idő telt el ilyen finom léllmelengető leveseim között!
Nem tudom, miért van ez, de amikor megkóstoltuk a házi csipetkéimet, ismét elhatároztuk, minden héten tudnánk enni ilyet.
Ami még érdekes, sosem azért nem készítek sűrűn, mert nem találom egyszerűnek, sőt, nagyon szeretek tésztát gyúrni !

Ez a leves csirkemellből készült, ezért nem túl zsíros és igazi "tiszta" ízekkel volt gulyásleves.
A zöldséget a piacon vettem egy nénitől, rég láttam ilyen friss fehérrépákat! Egyik nagy kedvencünk a gulyásleves marhából (ahogy kell), de most beértük ezzel is.:)

Hozzávalók:
Fél kg csirkemell, 1 hagyma, 5 gerezd fokhagyma, olaj, füstölt  ízű pirospaprika őrlemény, csípős piros paprikapor, köménymag, só, színes bors, (a pörkölt alaphoz hozzáadom a zöldségeket,és  felöntöm vízzel)
2 fehérrépa, 3 sárgarépa,  2 szem krumpli, zellerlevél,  petrezselyem, tálaláshoz: chilipaprika/ krém
Csipetke:1 tojás, só, színes bors (elhagyható), annyi liszt, amennyivel kemény tésztát kapunk

A sok répától, csipetkétől elég sűrű lett, de én így szeretem! Ezt a kis tálka kóstolót gyorsan lefotóztam,
utána már nem maradt mit fotózni.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése