2012. december 17., hétfő

Gránátalmás-ananászos tiramisu


Sokat gondolkoztam, mi legyen az ananászból, aztán végül is ez a szép kis, egyszerű és mutatós édesség lett.

A tiramisu volt az alapötletem(illetve elkészítve, de azt most nem tettem fel, mert nem volt idő lefotózni...!:)), de kávé mégsem került bele, hanem inkább a gyümölcsösség felé hajlottam, így tehát frissen facsart  narancs levébe mártogattam a babapiskótákat.
Tavaly karácsony után készítettem egy ananászos tortát, amit meg szeretnék ismételni, de más formában, ezért is kísérleteztem ki ezt a kis nasit.

Nagyon szeretem a gránátalmát, többször írtam, mekkora élmény volt, amikor Nigellánál láttam a karácsonyi ételsorainál, így most ismét karácsonyra hangolódva készítettem ezt a tortácskát.
Már csak egy hét van és végre kitaláltam, mik is lesznek a menüsorban!

Hozzávalók:
1 tortácska:
1 narancs leve, 5-6 darab babapiskóta, 100 g mascarpone, 2 kanál barna cukor, citrom héja,
0, 5 dl tejszín (habbá verve), 1-2 szelet friss ananász ( fele beleaprítva a krémbe), fél gránátalma,
aki szeretné alkohollal, egy löttyintés kókuszlikőr még pikánsabbá teszi (ezt lehet a piskótához is, vagy a krémbe is!)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése