2012. december 14., péntek

Szilvás Kacsasült gránátalmás lilakáposztával

Ismét sült kacsacomb volt az ebédünk, olyan egyszerű és mégis ünnepi!
A megszokott  párolt lilakáposztát pedig ízlésemhez igazítva gránátalmával dobtam fel, amivel igazán különleges és pikáns köretet varázsoltam!
A szokásosnál kicsit édesebbnek éreztem a végén a kész káposztát, és ott mosolygott két szép gránátalma, ezért gyorsan rákapartam, és menyei lett tőle!



Hozzávalók:
Fejenként 1 kacsacomb, só, bors, majoranna, 1 kiskanál szilvalekvár, pici zsiradék
Köret: főt krumpli, párolt lilakáposzta (1 lilahagymát cukorral megkaramelizálok, ráteszem a felcsíkozott káposztát, sóval, borssal, köménymaggal, balzsamecettel megpárolom), fejenként fél gránátalmát számoltam,
de persze lehet kevesebb is.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése